Menu

Politică de rambursări și returnări

Overview

Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:

  • Gift cards
  • Downloadable software products
  • Some health and personal care items

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted:

  • Book with obvious signs of use
  • CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.
  • Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
  • Any item that is returned more than 30 days after delivery

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.

Gifts

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Shipping returns

To return your product, you should mail your product to: {physical address}.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Need help?

Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.

Politica de Rambursari si returnari

Prezentare generală

Politica noastră de Rambursare și returnare durează 30 de zile. Dacă au trecut 30 de zile de la cumpărare, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.

Pentru a fi eligibil pentru o returnare, articolul dvs. trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.

Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de returnare. Bunurile perisabile precum alimente, flori, ziare sau reviste nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.

Articole suplimentare nereturnabile:

Carduri cadou

Produse software descărcabile

Unele articole de sănătate și îngrijire personală

Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă a achiziției.

Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi producătorului.

Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:

Carte cu semne evidente de utilizare

CD, DVD, bandă VHS, software, joc video, casetă sau înregistrare de vinil care a fost deschisă.

Orice articol care nu este în starea sa inițială, este deteriorat sau lipsește piese din motive care nu se datorează erorii noastre.

Orice articol care este returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare

Rambursări

Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom notifica cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.

Dacă sunteți aprobat, atunci rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei originale de plată, într-o anumită perioadă de zile.

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă nu ați primit încă o rambursare, verificați mai întâi contul bancar.

Apoi contactați compania cardului dvs. de credit, poate dura ceva timp înainte ca rambursarea dvs. să fie înregistrată oficial.

Apoi contactați banca. Există adesea un timp de procesare înainte de a fi afișată o rambursare.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit încă rambursarea, vă rugăm să ne contactați la {adresa de e-mail}.

Articole de vânzare

Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate. Articolele de vânzare nu pot fi rambursate.

Schimburi

Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați pentru același articol, trimiteți-ne un e-mail la {adresa de e-mail} și trimiteți articolul dvs. la: {adresa fizică}.

Cadouri

Dacă articolul a fost marcat ca cadou atunci când a fost cumpărat și expediat direct către dvs., veți primi un credit cadou pentru valoarea returnării. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite un certificat cadou.

Dacă articolul nu a fost marcat ca cadou atunci când a fost cumpărat sau dacă donatorul a primit comanda pentru a vă oferi mai târziu, vom trimite o rambursare donatorului și vor afla despre returnarea dvs.

Retururi de transport

Pentru a returna produsul, trebuie să trimiteți prin poștă produsul la: {adresa fizică}.

Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de expediere pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursarea dvs.

În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.

Dacă returnați articole mai scumpe, puteți lua în considerare utilizarea unui serviciu de transport maritim care poate fi urmărit sau achiziționarea unei asigurări de transport maritim. Nu garantăm că vom primi articolul returnat.

Ai nevoie de ajutor?

Contactați-ne la {email} pentru întrebări legate de rambursări și returnări.

© 2024 Escortin.ro – Best Romanian Escort Directory

AGE VERIFICATION

This website may contain nudity and sexuality, and is intended for a mature audience.

You must be 18 or older to enter.

I'm 18 or older
Leave